בעשור האחרון החזרנו ללקוחותינו

מעל 100 מליון ₪

כנראה גם לך מגיע החזר מס מקופת המדינה

זכאי להחזר מס?

מגיע לך כסף

למה כדאי לי לבדוק אם אני זכאי להחזר מס?

קרוב משפחה קיבל לידיו החזרי מס של עשרות שקלים לאחרונה ועלו בך תהיות בנוגע לכספים שמגיעים גם לך? מקננת בך התחושה שבמהלך השנים האחרונות אתה משלם קצת או אפילו הרבה יותר מדי מס הכנסה? מעוניין לברר אחת ולתמיד האם מגיע לך כסף ליד כאן ועכשיו?

הגעת למקום הנכון!

למעט מקרים מאוד מיוחדים, כל אדם שעובד כשכיר במדינת ישראל צריך לשלם תשלום חודשי מסוים לרשות המיסים. חישוב גובה המס מתבצע תוך שקלול של פרמטרים רבים שכוללים בין היתר את גובה ההכנסה החודשית או השנתית שלו, מקום מגוריו, מדיניות המס המקובלת בתקופת המס הרלוונטית ועוד פרמטרים רבים אחרים נוספים. המורכבות של חישוב המס והדינמיות הרבה שמאפיינת את גובה המס מובילות לכך שאזרחים רבים במדינת ישראל משלמים במשך שנים סכומי כסף גבוהים יותר מאלו שהיו צריכים לשלם על פי חוק.

בעולם מושלם, כל אותם אנשים היו זוכים לשיחת טלפון מנציג רשות המיסים, להתנצלות ולהעברה של כל הכספים ששילמו ללא צורך. עם זאת, אין צורך להכביר במילים על כך שאנחנו רחוקים מאוד מלחיות בעולם מושלם ולכן ישנו סיכוי לא רע בכלל שגם אתה זכאי להחזרי מס רציניים ביותר מבלי שתהיה מודע לכך.

באילו מצבים ייתכן כי מגיע לך כסף

ישנו מגוון רחב ביותר של מצבים שבגינם ניתן להגיע למצב של תשלום עודף של מס הכנסה. למעשה לפי הנתונים הסטטיסטיים העדכניים ביותר נראה כי רוב השכירים העובדים כיום במדינת ישראל זכאים להחזרי מס מבלי שהם מודעים לכך כלל. בין הסיבות לזכאות ניתן למנות את הבאות אך עוד רבות זולתן שקצרה היריעה מלהכיל:

  • טעות אנוש שנעשתה על ידי חשב השכר בשל חוסר מודעות למצבו של העובד או בשל טעות בחישוב עלות המס.
  • שכירים חד הוריים זכאים להטבות מס על פי חוק.
  • חיילים משוחררים גם כן זכאים להטבות מרחיקות לכת בתשלום מס הכנסה.
  • הקלות מס ניתנות גם לשכירים שמתגוררים באזורי ספר שונים.
  • לעתים קרובות רשות המיסים ממשיכה לגבות מהאזרח כספים מדי חודש גם עבור תקופות בהן לא עבד כלל.
  • ישנם שכירים שהמשיכו לשלם מס הכנסה לרשות המיסים גם בתקופות בהן שהו או עבדו בכלל בחו"ל.
  • מתן תרומות יכול לזכות את האדם להנחות מס.

מה מונע ממך לברר כמה כסף מגיע לך עוד היום

הסיבה המרכזית בגינה רוב השכירים נמנעים מלברר את זכאותם להחזרי מס היא המורכבות של התהליך. הבירורים הבירוקרטים אינם פשוטים או נהירים לקהל הרחב ולכן ישנם רבים שמעדיפים שלא להתחיל את התהליך ופשוט לוותר על הכסף המגיע להם. החדשות הטובות הן שכיום ניתן לברר בדיוק כמה כסף מגיע לכם בקלות רבה, תוך זמן קצר וללא שום מאמץ. מעוניינים לדעת איך? ובכן, המשיכו לקרא, התשובה מעבר לפסקה.

המומחים של פאונד אפ – ציידים מקצועיים של החזרי מס לשכירים

חברת פאונד אפ היא חברה שמתמחה בתחום המורכב של החזרי מס הכנסה לשכירים. כל מה שאתה צריכך לעשות כדי לברר כמה כסף מגיע לך הוא ליצור קשר עם אנשי המקצוע של פאונד אפ, לספק להם את המידע הנחוץ ואת השאר הם כבר יעשו בכוחות עצמם. תוך זמן קצר תגלה בדיוק כמה כסף מגיע לך ותרגיש איך החיוך מתפשט לך על הפנים.

כמה עולה השירות המופלא? ובכן, האמן או לא, אבל התשובה היא חינם אין כסף. אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר עם המומחים של חברת פאונד אפ, החברה המובילה בישראל בתחום החזרי המס לשכירים.

מה הדו"ח שאנחנו מגישים כולל?

הדו”ח שמגישים צריך לכלול את מלוא ההכנסות שלכם

בשנה שחושבה לצרכי החזר מס, את סך המס ששילמתם

ואת הטבות המס המגיעות לכם בגין שנה זו. בנוסף,

הדו”ח צריך לכלול תשלומים עבור ביטוחי חיים,

ביטוחי מנהלים קרנות השתלמות, קופות גמל ועוד.

אל דאגה, אנחנו נעשה את זה בשבילכם!

בדיקת החזרי מס

תוכן עניינים

עוד מהמגזין:

לקוחות קיימים? צרו איתנו קשר ממש כאן

דילוג לתוכן