בעשור האחרון החזרנו ללקוחותינו

מעל 100 מליון ₪

כנראה גם לך מגיע החזר מס מקופת המדינה

כמה זמן לוקח לקבל החזר מס

כמה זמן לוקח לקבל החזר מס?

החלטתם להגיש בקשה לצורך קבלת החזר מס, אספתם את כל הניירת הרלוונטית, הגשתם אותה לרשות המיסים ו…. מאז אתם רק מחכים. האם ייכנס הכסף? מתי ייכנס הכסף? תהליך קבלת החזר מס מהמדינה הוא לא תהליך מסובך ואם הוא מתבצע נכון אז ברוב המקרים תקבלו החזר מס כבר לאחר כמה שבועות בלבד. אז מה קובע מתי תקבלו החזר מס ומה משפיע על הזמן שלוקח התהליך? המומחים של פאנד אפ עושים לכם סדר.

תהליך בקשה לקבלת החזר מס:

השלב הראשון הוא אתם והאחריות שלכם. לבדוק את תלושי המשכורת של שנת המס הרלוונטית, לחשב כמה מס שילמתם ולגשת לגוף מקצועי עם כל הניירת הרלוונטי בכדי לבדוק האם אתם אכן עומדים בתנאי הזכאות לקבל החזר מס. אתם יכולים לבצע בדיקה מהירה במחשבון לחישוב החזר מס ברשת בבית שלכם ואם יש לכם תשובה שאכן מגיע לכם החזר- זה הזמן להגיע אלינו לחברת פאנד אפ לייעוץ מקצועי. בייעוץ נחשב לכם במדויק כמה החזר מס מגיע לכם ואילו ניירות וטפסים עליכם להביא בכדי שנוכל להגיש עבורכם את הבקשה להחזר מס. ואז נשאלת שאלת השאלות- תוך כמה זמן תקבלו את ההחזר. שאלה מאוד חשובה ומאוד רלוונטית לכל מי שמגיש בקשה לקבלת החזר מס, אך התשובה עליה אינה קבועה.

תופתעו לגלות מה משפיע על זמן התהליך:

אתם אולי חושבים שגובה ההחזר או מתי הגשתם את הבקשה הם הפרמטרים שקובעים כמה זמן לוקח תהליך של החזר מס אבל האמת היא שהתשובה היא אחרת ומפתיעה. הגורם שמשפיע על זמן קבלת ההחזר הוא איפה אתם מגישים אותו. כלומר- לאיזה סניף של מס הכנסה אתם שייכים ובו מטופלת הבקשה. במידה ומדובר בסניף שאין בו הרבה בקשות לקבלת החזר מס והוא ידוע כסניף מס הכנסה שעובד מהר תוכלו ליהנות מכספי ההחזר לאחר תקופה של לא פחות מ-29 ימים. כלומר- פחות מחודש מקליטת הבקשה, ההחזר אצלכם בחשבון. לעומת סניפים כאלה , יש גם סניפים שעובדים מאוד לאט ויש אצלם הרבה מאוד בקשות לקבלת החזר מס והתהליך עלול להימשך גם שלושה או ארבעה חודשים. מה שבטוח מדובר בתהליך יחסית קצר ולא כזה שנמרח שנים על גבי שנים ולכן התאזרו בסבלנות לאחר הגשת הבקשה כי אין דבר שתוכלו לעשות בכדי לזרז את הבקשה.

 

איך תוכלו להשפיע על התהליך?

  1. הגישו את הבקשה לקבלת החזר מס דרך גוף מקצועי כמו פאנד אפ. ככה הבקשה תוגש בצורה מקצועית מהירה ויעילה ותחסוך זמן בדיקה מיותר
  2. תדאגו להגיש את כל הניירת הרלוונטית לבקשה בצורה מסודרת ולהשיג ניירת חסרה
  3. היו סבלניים שכן ברגע שהבקשה הוגשה אין איך לזרז אותה אלא להמתין עד שתתבצע.

מה הדו"ח שאנחנו מגישים כולל?

הדו”ח שמגישים צריך לכלול את מלוא ההכנסות שלכם

בשנה שחושבה לצרכי החזר מס, את סך המס ששילמתם

ואת הטבות המס המגיעות לכם בגין שנה זו. בנוסף,

הדו”ח צריך לכלול תשלומים עבור ביטוחי חיים,

ביטוחי מנהלים קרנות השתלמות, קופות גמל ועוד.

אל דאגה, אנחנו נעשה את זה בשבילכם!

כמה זמן החזר מס

תוכן עניינים

עוד מהמגזין:

לקוחות קיימים? צרו איתנו קשר ממש כאן

דילוג לתוכן