בעשור האחרון החזרנו ללקוחותינו

מעל 100 מליון ₪

כנראה גם לך מגיע החזר מס מקופת המדינה

חשיבות התכנון הפיננסי

דרכי פעולה שיתאימו לכם

לעיתים קרובות נדמה לנו שאנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות ואיך ניתן להתנהל כלכלית בצורה נכונה וחכמה. אלא שישנם נושאים שונים שאליהם יש להתייחס, נושאים שתשומת הלב צריכה להיות מופנית אליהם כדי שנוכל להעניק לעצמנו, לבני ולבנות זוגנו, וגם לילדינו, את הביטחון הכלכלי ואת היציבות המגיעה להם. כדי לעשות את זה נכון אפשר וכדאי להיעזר באנשי מקצוע. מי שמתלבט או תוהה האם באמת יש צורך בייעוץ חשוב שיבחן את האופן שבו הוא מקבל החלטות בתחומים נוספים בחיים, בוודאי בתחומים שהוא אינו מכיר. ההכרה בכך שהידע הפיננסי שלנו איננו שלם ושיש לנו מה להפיק מייעוץ מקצועי של בעלי הניסיון, הידע והמומחיות, היא הכרה חשובה. אנשי המקצוע יידעו לעשות את העבודה טוב יותר ולהציע דרכי פעולה שיתאימו לכם, לצרכים שלכם ולעתיד שלכם.

תחומים שבהם כדאי לקבל ייעוץ

בין שלל התחומים שבהם ייעוץ מקצועי וליווי אישי הם חשובים ניתן למנות את תחום הביטוח, לרבות ביטוח בריאות וחיים, ייעוץ משכנתאות, ועוד שורה ארוכה של תחומים פיננסיים שבהם הניסיון והידע עשויים להתברר כקריטיים. קבלת ייעוץ תעזור לכם לבחון את כל הגורמים הרלוונטיים והחשובים ביותר כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת ונכונה, להציע לכם דרכים לחסוך ולהרוויח הרבה יותר. בנוסף חשוב לזכור שכפי שרכישת רכב בטיחותי ונכון מחייבת ייעוץ ובדיקה מקדימה, וכפי שתבחנו את הבית שאתם עומדים לרכוש לפני שתחליטו האם לקנות אותו או לא, כך חשוב שתתייעצו עם מומחים בתחומי הביטוח והמשכנתאות כדי שתוכלו להיות בטוחים יותר שאתם פועלים נכון. זכרו שאתם עומדים לקחת אחריות על מהלכים פיננסיים שונים שישפיעו על נושאים רבים נוספים, וייעוץ נכון יעזור לכם להיות שלמים עם האחריות שאתם לוקחים על עצמכם.

זמן שווה כסף

זוהי אולי קלישאה במידה מסוימת, אבל היא גם מאוד נכונה. יועצים מנוסים ומקצועיים יוכלו לחסוך לכם לא מעט כסף, וגם הרבה מאוד זמן. במקום להתרוצץ בין בנקים, חברות ביטוח וגופים פיננסיים אחרים, יועץ מיומן ובעל ניסיון יוכל לחסוך לכם את המאמצים הללו, להתמקח במקומכם ולספק לכם מידע שלם ומקיף בכל נושא שהוא. כך תוכלו גם להפחית סיכונים וגם להיות רגועים ובטוחים הרבה יותר. טעויות הקשורות בנושאים כספיים כמו משכנתא או ביטוח הן טעויות שעשויות לעלות לכם הרבה מאוד כסף בטווח הארוך, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא לרוב היעדר מידע או חוסר הבנה. בתחומים שונים, כמו משכנתא למשל, אתם עשויים לגלות שהטעות יקרה עוד יותר ולהגיע לסכומים גבוהים מאוד. אם כן, כאשר מתייחסים לשיקולי עלות-תועלת אין ספק שישנן סיבות רבות וטובות להיעזר ביועצים מקצועיים ובעלי ניסיון שיידעו לעזור לכם להחליט ולפעול בצורה הטובה ביותר עבורכם, ולמען עתיד טוב יותר לכם ולבני המשפחה.

מה הדו"ח שאנחנו מגישים כולל?

הדו”ח שמגישים צריך לכלול את מלוא ההכנסות שלכם

בשנה שחושבה לצרכי החזר מס, את סך המס ששילמתם

ואת הטבות המס המגיעות לכם בגין שנה זו. בנוסף,

הדו”ח צריך לכלול תשלומים עבור ביטוחי חיים,

ביטוחי מנהלים קרנות השתלמות, קופות גמל ועוד.

אל דאגה, אנחנו נעשה את זה בשבילכם!

חשיבות תכנון פיננסי

תוכן עניינים

עוד מהמגזין:

לקוחות קיימים? צרו איתנו קשר ממש כאן

דילוג לתוכן